Select Page

 

BIL. SALURAN KAEDAH
1. Aduan Online

 

SILA MAKLUM:

Portal Customer Support UTM ini merupakan platform maklum balas pelanggan melibatkan ADUAN, PERMOHONAN, PENGHARGAAN, PERTANYAAN serta CADANGAN daripada warga UTM dan orang awam terhadap perkhidmatan di UTM. Segala maklum balas perlu disertakan dengan jelas beserta maklumat sokongan (jika berkaitan) bagi memastikan setiap maklum balas diproses dan dinilai dengan sebaiknya.

Sila layari

Sistem Pengurusan Aduan Awam (SiSPAA)
https://utm.spab.gov.my/eApps/system/index.do

 

Pihak urusetia Perhubungan Pelanggan (Unit UTM Campus Connect Hub – UTM CCH) bertindak menguruskan aduan berdasarkan takrifan aduan seperti yang dinyatakan di laman web Biro Pengaduan Awam. Adalah penting untuk memahami takrifan tersebut bagi memastikan semua pemegang taruh (stakeholder) memahami peranan yang dimainkan oleh urusetia dalam menguruskan aduan di UTM.

Segala maklum balas adalah berharga dan penting kepada kami dalam menyokong kepada penambahbaikan berterusan dan kualiti perkhidmatan di UTM.

Sekiranya aduan melibatkan
i. KEROSAKAN FASILITI DAN INFRASTRUKTUR –>> https://ecs.utm.my (kepada pelajar, sila rujuk dengan staf di fakulti / kolej).
ii. UTMWiFi –>> http://utmwifi.utm.my

“Suara Anda, Tindakan Kami”

UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA
81310 UTM Johor Bahru
Johor Darul Ta’zim