JABATAN PENDAFTAR
VISI
Pusat tadbir urus dan rujukan pentadbiran Universiti yang unggul
MISI
Menerajui tadbir urus, pengurusan bakat dan sumber melalui penyampaian perkhidmatan berprestasi tinggi dan agile bagi memenuhi keperluan pemegang taruh berlandaskan nilai teras universiti
SKOP
Tadbir urus, Pengurusan Sumber Manusia, Pembangunan Bakat dan Kepimpinan, Keselamatan, Pengurusan Organisasi, Pengurusan Akademik & Konvokesyen, Pengurusan Data Universiti
OBJEKTIF KUALITI
Pengukuran Prestasi Universiti digunakan dalam pengukuran Objektif Kualiti Jabatan Pendaftar yang menyentuh aspek pelanggan dan memberi impak kepada peningkatan kualiti penyampaian perkhidmatan yang ditawarkan oleh Jabatan Pendaftar. Senarai OQ Jabatan Pendaftar sentiasa dikemaskini setiap tahun bagi memastikan ianya sejajar dengan halatuju Universiti
POLISI KUALITI
Kami komited untuk memberi perkhidmatan yang berprestasi tinggi untuk memenuhi keperluan pelanggan serta meningkatkan keberkesanan Sistem Pengurusan Kualiti
Service Level Agreement
Bahagian Pengurusan Organisasi (BPO), Jabatan Pendaftar
Menyediakan perkhidmatan dalam persekitaran mesra, efisen, responsif dan relevan untuk mencapai kegirangan pelanggan
- Indeks CSI melepasi 85%
- 100% memproses tuntutan bayaran perubatan dalam tempoh 9 hari bekerja
- 100% memproses tuntutan bayaran kewangan dalam tempoh 9 hari bekerja
- 100% memproses permohonan perkhidmatan mel dalam tempoh 2 hari masa bekerja
Memastikan keberkesanan dalam tadbir urus (uggi), Pengurusan Sumber manusia, pembangunan organisasi dan pengurusan akademik
- 100% pencapaian Objektif Kualiti
- Pengekalan pensijilan MS ISO/SPK
mewujudkan persekitaran kerja yang selamat, sejahtera dan lestari selaras dengan nilai teras universiti
- Indeks WBI melepasi 85%
- Indeks ESI melepasi 85%