Customer Satisfaction Index Survey

JABATAN PENDAFTAR sentiasa komited dan prihatin dalam memberikan perkhidmatan yang cemerlang kepada seluruh para pelanggan kami melalui penambahbaikan berterusan sistem penyampaian perkhidmatan. Kami ingin mengalu-alukan maklumbalas semua pihak berkenaan mutu perkhidmatan yang telah disediakan sepanjang tahun 2024 oleh Jabatan Pendaftar. Hasil maklumbalas ini akan dimanfaatkan bagi mempertingkatkan lagi mutu perkhidmatan kami di masa akan datang.

Customer Satisfaction Index Survey 2024
  • Demografi
  • Pandangan Umum Perkhidmatan
  • Sistem Sokongan ICT
    • Ulasan Umum

    Demografi Responden

    Kategori Responden
    Taraf Pejawatan (Sekiranya staf UTM)
    Jantina
    Warganegara
    Keizinan Mengumpul Maklumat Responden
    (Dilawati 433 kali, 1 lawatan hari ini)