Kad Matrik – Hilang | Rosak

PROSEDUR  KAD  MATRIK  HILANG @ ROSAK

1. Hilang Kad Matrik @ Kad Matrik Rosak ingin membuat baru
   
2. Datang Ke Bahagian Keselamatan
   
3. Isi Borang Laporan Kehilangan Kad Matrik
   
4. Pergi ke Pejabat Bendahari (Proses Pembayaran)
   
5. Pergi Ke Bahagian Pengurusan Organisasi (BPO) – Proses Membuat kad Matrik Yang Baru.

 

 YBhg. Prof/Dr/Tuan/Puan/ Saudara,

Dimaklumkan, berkuatkuasa sepenuhnya pada 22 Mei 2013 semua perkhidmatan kad matriks akan dipusatkan di Pejabat Bahagian Pengurusan Organisasi (BPO), Pejabat Pendaftar. Ini meliputi perkhidmatan kepada staf, pelajar pra-siswasazah dan juga pasca siswazah.Sebelum ini, perkhidmatan kad matriks turut disediakan oleh pihak Sekolah Pengajian Siswazah (SPS) bagi pelajar pasca siswazah (PG). Namun, bermula 2 Mei 2013, semua perkhidmatan kad matriks telah mula dipindahkan ke BPO daripada SPS bagi pelajar PG. Berkuatkuasa 22 Mei 2013, pihak BPO telah menerima sepenuhnya pelajar pasca siswazah bagi urusan cetakan kad matriks. Perubahan ini hanya berlaku di UTM Johor Bahru sahaja. Perkhidmatan di UTM Kuala Lumpur adalah seperti biasa.Waktu Perkhidmatan:

Isnin – Khamis : 8.15 – 12.30 tghari & 2.15 ptg – 4.30 ptg
           Jumaat : 8.15 – 12.00 tghari & 2.45 ptg – 4.30 ptg

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

‘innovative . entrepreneurial . global’

Unit Kad Matriks
Bhg. Pengurusan Organisasi
Pejabat Pendaftar
ext:30442 / 31213