Soal Selidik Kepuasan Pelanggan Pejabat Pendaftar UTMKL

Sila tandakan dengan √ bagi jawapan yang dipilih.

     

    √ 1. Amat Tidak Memuaskan √ 2. Tidak Memuaskan √ 3. Memuaskan √ 4. Sangat Memuaskan √ 5. Cemerlang

      Bahagian A : Profil Responden

    • Bahagian B : Pandangan Umum Terhadap Pejabat Pendaftar

    • Bahagian C : Layanan Staf Yang Memberikan Perkhidmatan

    • Bahagian D : Tempoh Masa Tindakan

    • Bahagian E : Penyampaian Perkhidmatan & Tahap Pengetahuan

    • Bahagian F : Perkhidmatan Unit Pentadbiran

    • Bahagian G : Perkhidmatan Unit Keselamatan

    • Bahagian H : Perkhidmatan Unit Sumber Manusia

    • Cadangan / Pandangan

     

    Tarikh Tutup : 16 Disember 2016