Kualiti & Pencapaian

FOKUS KUALITI

  • Market Driven.
  • Sinergi (Achieving operational excelience).
  • Keceriaan pelanggan.

 

KEKUATAN UTAMA

  • Kepakaran merangka dan mengubah program latihan.
  • Fasilitator terlatih dan professional.
  • Kerjasama erat staf HCD.
  • Mengenalpasti dan membuka peluang untuk kemajuan kerjaya.
  • TOC (piawaian system latihan, kualiti penyelenggaraan sistem dan penerusan peningkatan proses).
  • Liberal (peluang dan layanan).

 

STRATEGI

  • Penganjuran latihan dan penentuan program kerjaya yang berkualiti dan bersesuaian.
  • Mengurangkan kos operasi latihan.
  • Perluasan perkhidmatan / sumbangan staf ke arah penggunaan sumber optimum.
  • Membangun sebagai pusat latihan, perluasan dan penguasaan pasaran perkhidmatan latihan,

 

NILAI UTAMA

  • Integriti.
  • Mengiktiraf dan menghormati.
  • Komited.
  • Kerajinan.
(Dilawati 142 kali, 1 lawatan hari ini)